Rezervační systém

Od 1. srpna 2019 je připraven rezervační systém, přes který se registrují požadavky na pořádání přednášek pro jedntlivé základní organizace.


Rezervační systém přednášek


 

  • Pokud ještě nevyužíváte náš rezervační systém, tak je nezbytná registrace - tlačítko "Nová registrace" - hvězdičková pole jsou povinná.
  • Vyberete si v kalendáři konkrétní datum a poté čas, kdy se má přednáška uskutečnit.
  • Vyplňte všechna pole označená hvězdičkou - stejně jako při prvotní registraci.
  • Pole se jmény přednášejících jsou rozdělena podle abecedy - pokud se přednášející v daném poli nenachází, vyberte možnost "není v tomto seznamu", jinak by požadavek nemohl být uložen.
  • V případě, že nám potřebujete sdělit další údaje nebo upřesnění využijte pole "Poznámka".
  • Storno přednášky je možné maximálně 2 dny před termínem!